الثلاثاء 16 يوليه 2024
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
الايام المصرية
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى

"متجوز ليك 6 سنين بتصرف منين" رضوى الشربيني تهاجم حسام حبيب

رضوى الشربيني تهاجم
رضوى الشربيني تهاجم حسام حبيب

وجهت الإعلامية رضوى الشربيني مجموعة من الأسئلة للفنان حسام حبيب، عبر حسابها الشخصي على موقع إنستجرام، حول أزمته الأخيرة مع الفنانة شيرين عبد الوهاب.

رضوى الشربيني في تهاجم حسام حبيب

هاجمت رضوى الشربيني الفنان حسام حبيب، من خلال فيديو بث مباشر عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

حيث استنكرت ما قام به من إعتداءات على الفنانة شيرين عبد الوهاب، خاصة في أزمتهما الأخيرة، حيث قام بضربها وسحلها على الأرض، مما تسبب لها بقطع غائر في الجبهة وكدمات في العين، ترتب عليها قيام شرين بتحرير محضر ضده.

وقالت: حضرتك بتقول انك مشتغلتش مع شيرين، وبتقول إنك ليك فلوس عند شيرين قد كده، امال حضرتك بقالك 6 سنين من ساعة ما اتجوزت شيرين بتصرف منين، قولي عشان أنا هعمل اللي انت بتعمله، أقعد في بيتنا مشتغلش واخد نفس الطريق اللي انت سلكته علشان اصرف عليا أنا وعيالي، بتتسرق من عندك واحنا بنسمع عنها كجمهور وانت معندكش اي فكرة عنها، شيرين هي اللي بهدلت نفسها وانت ملكش أي صلة بالضرب، انت الملاك الحارس اللي موجود في حياة شيرين وشيرين دي شيطانة، مش ده اللي انت بتحاول تقوله.

رضوى الشربيني

وتابعت الشربيني: انت موجود في حياة شيرين ليه؟ اوعى تقولي حب، عشان الحب لما بيبقى فيه تنازلات بيقلب مصلحة!

 موقع الأيام المصرية، يقدم لكم تغطية شامل ومتنوعة لكافة الأخبار والأحداث المحلية والعالمية، فى شتى المجالات، السياسية، الاقتصادية، الاجتماعية، الرياضية، الفنية، ونرصد لكم الخدمات الهامة سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر الدولار، سعر الدينار الكويتي، سعر الريال السعودي.

تم نسخ الرابط