الإثنين 24 يونيو 2024
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
الايام المصرية
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى

فيديو سمكة Stargazer المرعبة يشعل منصات السوشيال ميديا!

 سمكة Stargazer
سمكة Stargazer

انتشر مقطع فيديو لسمكة Stargazer وهي تنظر إلى السماء حيث تخطى الفيديو ملايين المشاهدات عبر منصات التواصل الاجتماعي خاصة أن السمكة كانت في وضعية غريبة وهي تنظر للسماء. 

فيديو لسمكة شكلها غريب  انتشر بشكل كبير على منصات التواصل خلال الساعات اللي فاتت وسط حالة من الذهول والدهشة بين رواد السوشيال ميديا ومن كتر غرابة السمكة الفيديو وصل لملايين المشاهدات في وقت قياسي، يا ترى أيه قصة السمكة دي؟ 

الفيديو ظهرت فيه سمكة ستارغزر أو سمكة مراقب النجوم والعجيب في الموضوع إنها كانت بتبص للسما وهي بكده كسرت القاعدة اللي كلنا عارفينها عن الأسماك الفيديو صوره دينيس تشان على شط من شواطئ سنغافورة بعد ما اتفاجيء بشكل السمكة المخيف وهي خارجة من الرملة وبعدها دخلت الرملة تاني علشان تدور على فريستها.
سمكة ستارغزر غالبا بتعيش بين ولاية كارولينا الشمالية وولاية نيويورك وبتتميز ببقع بيضا منتشرة على جسمها كله واتجاه بقها لفوق علشان تقدر تعمل كمين لفريستها ده غير إن جسمها فيه عضو خاص بيولد لدغة كهربائية وسبحان الله تقدر 360 درجة. 

موقع الأيام المصرية، يقدم لكم تغطية شامل ومتنوعة لكافة الأخبار والأحداث المحلية والعالمية، فى شتى المجالات، السياسية، الاقتصادية، الاجتماعية، الرياضية، الفنية، ونرصد لكم الخدمات الهامة سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر الدولار، سعر الدينار الكويتي، سعر الريال السعودي.

تم نسخ الرابط