رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
الايام المصرية
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
رئيس التحرير التنفيذي
إسلام النحراوى

عصام صاصا بعد حادث الدائري: "مش عارف أنام وضميري مش مرتاح"

مطرب المهرجانات عصام
مطرب المهرجانات عصام صاصا

يبدو أن مطرب المهرجانات عصام صاصا كان يواجه ضغوطًا كبيرة بعد الحادثة التي تورط فيها حيث يظهر هذا بوضوح من خلال تعليقاته على الأوضاع النفسية التي كان يمر بها. 

انتوا ليه مفكرين إن الموضوع سهل؟ أنا مش بنام وضميري واجعني وكل يوم بحلم بكوابيس
فاكر ده كان كلام مين؟ ده كان كلام عصام صاصا بعد الواقعة الأخيرة اللي اتعرضلها في القضية اللي اتهم فيها بانهاء حياة شاب على الطريق الدائري لما كان سايق عربيته وخبطه وقتها الناس طلعت وطالبت إن صاصا يتم محاسبته ولازم ياخد جزاءه وكتير من الناس انتقدوه.
طلعت كمان ريم طارق وقتها ودافعت عنه وشوية من جمهوره كانوا بيدعموه وشايفين إنه مغلطش وعصام صاصا نفسه طلع وقال إنتوا فاكرين إن الموضوع سهل عليا أنا ضميري واجعني ومش بنام وبصراحة إحنا شوفنا ده يا فنان وأنت فعلا شكلك باين عليك مش عارف تنام.

وبدأ الجمهور يعلق على حفلته الأخيرة في الامارات بعد اللي حصل، ويقولوا له: "عينك باين عليها بصراحة إنك مش عارف تنام ارحم نفسك علشان كده غلط على صحتك ده أنت قلة النوم مدمراك. 

موقع الأيام المصرية، يقدم لكم تغطية شامل ومتنوعة لكافة الأخبار والأحداث المحلية والعالمية، فى شتى المجالات، السياسية، الاقتصادية، الاجتماعية، الرياضية، الفنية، ونرصد لكم الخدمات الهامة سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر الدولار، سعر الدينار الكويتي، سعر الريال السعودي.

تم نسخ الرابط